+99871 716-68-05

Tillar:       O'zb       Eng       Рус    

EMAIL POCHTA

Registrator ofisi

Bo'lim boshlig'i:

Tashkil etilgan yili: 2025-yil

“Registrator ofisi” universitet rektorining 2025- yil 4-martdagi № 01-48-son buyrugi bilan tashkil etilgan.

Manzil: Toshkent viloyati Chirchiq shahri A.Temur ko‘chasi 104-uy

Tuzilma: 

  • “Registrator ofisi” boshlig‘i.
  • Xizmat ko‘rsatish (front office) bo‘limi boshlig’i.
  • Ma’lumotlar bazasi (back office) bo‘limi boshlig’i.
  • Menejerlar.

Registrator ofisining maqsadi:

Universitetda ta’lim jarayonining ochiqligi va shaffofligini ta’minlash, tizimda byurokratik to‘siqlar yuzaga kelishini oldini olish.

Registrator ofisining vazifalari:

Talabalarni tizimda shakllantirish.

O‘quv jarayoni va akademik faoliyatni tashkil etish.

Talabalarga xizmat ko‘rsatish

Tahliliy ma’lumotlarni shakllantirish

Qaror qabul qilish jarayonini optimallashtirish

Me’yoriy hujjatlar:

Registrator ofisi o‘z faoliyatini O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi, O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror va farmoyishlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligining Hay’at qarorlari, buyruqlari, Universitet Nizomi, Kengashi qarorlari, Universitet rektori buyruqlari hamda mazkur Nizomga muvofiq olib boradi.

Registrator ofisining tarkibi:

Abrayev Bunyod O‘rinboyevich

 Fizika-matematika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

  Registrator ofisi boshlig‘i

Pochtabrayev89@mail.ru

Telefon: +998715010214 

SCOPUS

Web of Science

Google Scholar

ResearchGate

Rahimov Sanjar Muxammadovich

 Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD)

  Xizmat ko‘rsatish (front office) bo‘limi boshlig‘i

Telefon: +998715010214

s.raximov_81@mail.ru

Gadoyboyev Soybjon Djumayevich

Ma’lumotlar bazasi (back office) bo‘limi boshlig‘i

Telefon: +998715010214

s.gadoyboyev@cspu.uz

Ergashev Niyozxon Ilniyoz o‘g‘li

Statistik ma’lumotlarni yuritish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

niyozkhon98@mail.ru

Urinova Umida Sadridin qizi

Statistik ma’lumotlarni yuritish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

umidaurinova15042021@gmail.com

Aliqulov Bekzod Ibodullayevich

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Telefon: +998715010214

Mirzayeva Donoxon Bahodirovna

Xalqaro aloqalar va akademik mobillik bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

donomirzad@gmail.com


Bo‘riyev Forxod Xabibullayevich

O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori menejeri

Pochta: farhodbu.pochta@gmail.com
Tel: +998 945738383

Djumasheva Nazira Maxamatova

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Telefon: +998715010214

 6281790n@gmail.com

Qo‘shbaqov Farrux Zokir o‘g‘li

 O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

qoshboqovfarrux06@gmail.com

Xaydarova Muqaddas Nimatovna

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

 

Telefon: +998715010214

hajdarovam486@gmail.com


Suyunov Sardor Abdug‘ani o‘g‘li

O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

suyunov2025@bk.ru

Toshpulatova Janargul Kuchkarovna

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Telefon: +998715010214

Abdijalilov Abdulaziz Rustam o‘g‘li

Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori menejeri

Telefon: +998715010214

abdujalilovabdulaziz257@gmail.com

Saydaliyev Elyor Ismoilovich

Talabalarga xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

esaydalliyev9@gmail.com

Nazarov Mo‘min Djo‘rayevich

Talabalarga xizmat ko‘rsatish sektori menejeri

Telefon: +998715010214

Muzaffarov Jamshid Abdullaxo‘jayevich

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori menejer

Telefon: +998715010214
muzaffarovdzamsid@gmail.com


Talabalarga Registrator ofisi tomonidan ko‘rsatiladigan xizmat turlari

Talabalarga xizmat ko‘rsatish sektori tomonidan:

talabalarga dars jadvallari haqida ma’lumot taqdim etish;

talabalarni qayta o‘qishlari uchun fan guruhlariga ariza yuborishlarida yordam berish;

talabalarga oraliq va yakuniy nazoratlar to‘g‘risida ma’lumot taqdim etish;

sirtqi ta’lim shaklida o‘qiyotgan talabalar uchun chaqiruv qog‘ozini shakllantirish;

talabalarga turli xil ma’lumotnomalar (transcript, reyting daftarchasidan ko‘chirma, o‘qish joyidan ma’lumotnoma v.b.) berish;

talabalarga fan resurslari bo‘yicha yoki GPA ko‘rsatkichi haqida ma’lumot taqdim etish;

talabalarning murojaaatlariga asosan parolini tiklash;

o‘qishini ko‘chirib kelgan, kursdan qolgan yoki o‘qishini tiklayotgan talabalarga o‘quv rejadagi fanlar farqini chiqarish;

tasdiqlangan yakuniy nazoratlar jadvaliga asosan Hemis tizimida fanlar bo‘yicha qaydnomalar shakllantirish;

talabalarga o‘qishni ko‘chirish yoki o‘qishini qayta tiklash uchun ariza yuborishga yordam berish;

ikkinchi oliy ta’limga o‘qishga kiruvchi talabgorlarga onlayn ariza topshirishlari uchun yordam berish;

magistratura bosqichiga o‘qishga kiruvchi talabgorlarga onlayn ariza topshirishlari uchun yordam berish;

talabalarga “Talabalik guvohnomasi” hamda “Talabalar turar joyi” guvohnomalarini yaratish va taqdim etish;

o‘qishga qabul va o‘qishini ko‘chirish masalalari yuzasidan talabalarga tegishli maslahatlar berish;

oliy ta’lim muassasasida mavjud turli xil xizmatlar va resurslar haqida ma’lumot berish.


Ilmiy va innovatsion faoliyat bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori tomonidan:

talabalarga grantlar va tanlovlar haqida ma’lumot berish;

talabalarga ilmiy konferensiyalar haqida ma’lumot berish;

innovatsion g‘oya va startaplarni ro‘yxatdan o‘tkazishda talabalarga yordam berish;

talabalarga nomdor davlat stipendiyalari haqida ma’lumot berish hamda ariza berishda ko‘maklashish;

ilmiy loyihalar to‘g‘risida talabalarga maslahatlar berish;

talabalarni “Ustoz-shogird maktabi”ga a’zo bo‘lishlarida yordam berish;

oliy ta’lim muassasasi tomonidan tashkil etilayotgan va o‘tkazilayotgan ilmiy konferensiya, seminar va boshqa ilmiy-innovatsion tadbirlarni talabalar orasida ommalashtirish;

talabalarga ilmiy to‘garaklar haqida ma’lumot berish.


Xalqaro aloqalar va akademik mobillik bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori tomonidan:

talabalarga o‘qish joyidan ingliz tilida ma’lumotnoma berish;

turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari (mahalliy va xorijiy OTTlar bilan hamkorlikda) bo‘yicha ma’lumotlarni taqdim etish;

o‘qishga qabul qilingan yoki akademik mobillik dasturi asosida o‘qishga kelgan xorijlik talabalarni Hemis tizimda ro‘yxatga olish;

xorijlik talabalar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni Hemis tizimga kiritish va doimiy ravishda yangilab borish;

xorijlik talabalar uchun viza xizmatlarini amalga oshirish va O‘zbekiston Respublikasida vaqtinchalik ro‘yxatga qo‘yishda tegishli hujjatlarni tayyorlash va taqdim etish;

xorijlik talabalarga to‘lov-shartnoma olishlarida yordab berish;

o‘qishga qabul qilish bo‘yicha xorijlik fuqarolarga maslahat (konsultatsiya) berish;

xorijlik talabalarga oliy ta’lim muassasasidagi o‘quv jarayonlari haqida ma’lumot berish;

talabalarga qo‘shma ta’lim dasturlari haqida ma’lumot berish va talabalar orasida targ‘ibot qilish;

fuqarolarni va talabalarni xorijiy oliygohlarda tahsil olishlari uchun tegishli maslahat (konsultatsiya) berish;

talabalarni xorijda o‘qishlari uchun “El-yurt umidi” jamg‘armasining stipendiya tanlovi va xorijiy e’lonlar haqida ma’lumot berish;

talabalarga xalqaro reytinglar (QS, THE, Green Metric)da o‘rin egallagan oliy ta’lim muassasalari to‘g‘risida ma’lumot berish;

talabalarga xalqaro forumlarda imzolangan bitimlar va bayonlar haqida ma’lumot berish.\

 

Buxgalteriya va marketing bo‘yicha xizmat ko‘rsatish sektori tomonidan:

talabalarning “Kontrakt edu uz” sayti orqali to‘lov-shartnoma olishlari uchun ariza berishlarida ko‘maklashish;

to‘lov-shartnoma summasini aniqlash, hisoblash va talabalar yetkazish;

kontrakt to‘lovidan qarzdor talabalar to‘g‘risida ma’lumotlarni tegishli dekanat mas’ullariga yetkazish;

o‘quv semestrlari yakuni bo‘yicha taqdim etilgan bildirgilar asosida buyruq tayyorlash va talabalarga stipendiya tayinlash;

stipendiyali shartnoma olgan talabalarga shartnoma shartlari bajarilganidan so‘ng stipendiya tayinlash;

talabalarga rag‘batlantirish va boshqa to‘lovlarni to‘lab berilishida tegishli hujjatlarni o‘z vaqtida rasmiylashtirish;

ijara subsidiyasi uchun talabalarning ariza yozishlarida ko‘maklashish;

talabalarning yotoqxonalarga joylashishi uchun ariza berishga ko‘maklashish;

akademik qarzdor talabalar tomonidan qayta o‘qishga shartnoma olishlari uchun ariza berishlariga ko‘maklashish;

akademik qarzdor talabalarning kredit miqdorlaridan kelib chiqib, kredit to‘lov miqdorlarini aniqlash va tasdiqlash,

ishga joylashgan bitiruvchilar haqidagi ma’lumotlarni olish va Hemiz tizimiga kiritish;

ishga joylashish borasida talabalarga tavsiyalar berish;

potensial ish beruvchilar ro‘yxatini shakllantirish va talabalarga yetkazish.


O‘quv jarayonini muvofiqlashtirish sektori tomonidan:

o‘qishga qabul qilingan yoki o‘qishini ko‘chirib kelgan talabalarni Hemis tizimda ro‘yxatga olish;

talabalar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni Hemis tizimga kiritish va doimiy ravishda yangilab borish;

Hemis tizimda akademik guruhlarni shakllantirish;

o‘qishga qabul qilingan yoki o‘qishini ko‘chirib kelgan talabalarni tegishli akademik guruhlarga biriktirish;

o‘quv rejada mavjud fanlarni semestrlarga biriktirish;

o‘qish boshlanganiga qadar talabalarni tegishli fanlarga biriktirish;

tasdiqlangan dars jadvallarini “HEMIS” axborot tizimiga joylashtirish;

“HEMIS” tizimi orqali talabalar davomatini nazorat qilish, kunlik davomat hisobotini olish va fanlar bo‘yicha davomatni monitoring qilish;

talabalar tomonidan taqdim etilgan hujjatlarga asosan sababsiz dars qoldirgan talabalarning davomatini amaldagi tartib bo‘yicha sababli holatga o‘tkazish;

uzrli sabablarga ko‘ra (nikoh to‘yi, kasalligi, yaqin qarindoshining to‘yi, betobligi yoki vafoti, tug ‘ruq holati kabilar) oraliq yoki yakuniy nazorat turiga kirmagan talabalar asos taqdim etganlarida tegishli fanlardan shaxsiy reja yaratish;

talabalar harakatini muvofiqlashtirish va rasmiylashtirish (talabalar safidan chetlashtirilgan, kursdan qoldirilgan, o‘qishini ko‘chirib kelgan va o‘qishini tiklagan talabalar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni Hemis tizimga kiritish);

tasdiqlangan yakuniy nazoratlar jadvaliga asosan fanlar bo‘yicha qaydnomalar shakllantirish;

o‘quv yili yakuni bo‘yicha GPA o‘tish ballarini to‘plagan hamda kontrakt-to‘lov shartnoma shartlarini bajargan talabalarni kursdan kursga o‘tkazish;

talabalarning o‘zlashtirish ko‘rsatkichini umumlashtirish va tahlil qilish;

yakuniy nazoratlar natijalari bo‘yicha apellyatsiya arizalarini qabul qilish;

akademik qarzdor talabalarni aniqlash va fanlardan akademik qarzdorligi mavjud talabalar bazasini shakllantirish;

fanlardan akademik qarzdorligi mavjud talabalar uchun qayta o‘qish e’lon qilinganida akademik qarzdor talabalardan kelib tushgan arizalarni ko‘rib chiqish, akademik qarzdor talabalar sonidan kelib chiqib, kredit to’lovlarini amalga oshirgan talabalardan fan guruhlarini yaratish, dars hamda va nazorat jadvallarini Hemis tizimida shakllantirish;

talabalarning ma’lumot bazalarini shakllantirish va doimiy yangilab boorish.

Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori tomonidan:

o‘qishga qabul qilingan yoki o‘qishini ko‘chirib kelgan talabalarning shaxsiy yig‘ma jildlarini ro‘yxat asosida qabul qilish va arxivga qadar saqlash;

familiyasi o‘zgargan, akademik ta’tilga chiqqan va akademik ta’tildan qaytgan, o‘quv yo‘nalishini va fakultetini o‘zgartirgan, o‘qishini boshqa oliy ta’lim muassasalariga ko‘chirayotganligi sababli talabalar safidan chetlashtirilgan talabalarning buyruqlaridan ko‘chirmalarni talabalar bazasiga joylashtirish;

o‘qishini boshqa oliy ta’lim muassasasiga ko‘chirayotganligi sababli talabalar safidan chetlashtirilgan talabalarni barcha hujjatlarini tayyorlash va belgilangan tartibda taqdim etish;

qat’iy hisobdagi blankalarni (diplom, diplom ilovasi, akademik sertifikatlar va boshqalar) qabul qilish va saqlash;

talabalarga diplom va diplom ilovasi taqdim etilganiga qadar QR kodli diplom shakllantirish va Hemis tizimi orqali ularga taqdim etish;

taqdim etilgan ma’lumotlarga asosan bitiruvchilarga qat’iy hisobdagi hujjatlar shakllarini (diplom, diplom ilovasi, akademik sertifikatlar va boshqalar) tayyorlash va taqdim etish;

bitiruvchi talabalar uchun aylanma varaqa yaratish;

bitiruvchilarga berilgan diplom, diplom ilovasi va akademik sertifikatlarning haqiqiyligini tasdiqlash maqsadida doimiy ravishda https://OTT.mehnat.uz va http://d-arxiv.edu.uz platformalari orqali tashkilot va muassasalar bilan yozishmalarni amalga oshirish, yo‘qotilgan diplom, diplom ilovasi va akademik sertifikatlar o‘rniga ularning dublikatini berish to‘g‘risidagi murojaatlariga javob qaytarish;

kunlik faoliyatda foydalanishga ehtiyoj qolmagan hujjatlarni, shuningdek oliy ta’lim muassasasini tugatgan talabalarning hujjatlarini ro‘yxatga olish, yig‘ma jildga tikish va belgilangan muddatda rasmiylashtirilgan bayonnoma asosida arxivga topshirish.


Ijtimoiy tarmoqlardagi manzillar: 

Telegram: @CSPU_Registratoroffice 

Instagram: CSPU_registratoroffice

Telefon:  +998(71) 501-02-14