+99871 716-68-05

Tillar:       O'zb       Eng       Рус    

EMAIL POCHTA

BOSHLANG'ICH TA'LIMDA MATEMATIKA VA TABIIY FANLAR

Kafedra mudiri: Yalg‘ashev Burxon Fayzullayevich

BOSHLANG`ICH TA`LIMDA MATEMATIKA VA TABIIY FANLAR KAFEDRASI


Tashkil etilgan yili: 2024y

Manzil: Toshkent viloyati, Chirchiq davlat pedagogika universiteti, Bosh bino, 17-xona.

“Boshlang‘ich sinfda matematika va tabiiy fanlar” kafedrasi 2024-yil 27-avgustda Chirchiq davlat pedagogika universiteti kengashining 1-sonli qarori bilan tashkil etilgan. Ilgari “Boshlangich ta`lim metodikasi” kafedrasi tarkibida faoliyat olib borgan bo‘lsa, keyinchalik mustaqil kafedra sifatida ajralib chiqdi. Bugungi kunda kafedra mutaxassisligi boshlangich ta`lim yonalishi.

KAFEDRANING MAQSADI VA VAZIFALARI

Kafedraning missiyasi: Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi o‘qituvchilarining asosiy vazifasi talabalarning ilg‘or matematik konikmalarini rivojlantirish hamda fanlararo bog‘liqlik kompetensiyasini shakllantirishdan iborat.

Maqsadlarimiz:

✔ Kasbiy sohalarga yo‘naltirilgan dasturlar va ilg‘or pedagogik usullar orqali boshlangich sinflarda matematika ta’limi sifatini oshirish.

Xalqaro hamkorlikni kengaytirish – universitetlar, ilmiy jamoatchilik va ta’lim loyihalari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish.

Ilmiy-tadqiqot muhitini rivojlantirish – boshlang‘ich sinflarda matematika fanini o‘rganish, pedagogik tadqiqotlar bo‘yicha innovatsion markazga aylanish.

O‘QUV DASTURLARI

Kafedra bakalavriat bosqichi talabalariga boshlang‘ich ta’limda matematika fanini o‘qitish bo‘yicha darslar olib boradi.

1-kurs o‘quv dasturlari

60110400 – MO‘M

2-kurs o‘quv dasturlari

60110500 – MO‘M

3- kurs o‘quv dasturlari

60110500 – MO‘M

60110500– BTMO‘ZT

4- kurs o‘quv dasturlari

60110500 – Mental arifmetika

 

ILMIY-TADQIQOT YO‘NALISHLARI VA LOYIHALAR

“Boshlang‘ich ta’limda matematika va tabiiy fanlar” kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatida bir qator strategik yo‘nalishlarda ish olib bormoqda. Quyidagi yo‘nalishlar zamonaviy ta’lim talablariga javob beruvchi ilmiy tadqiqotlar olib borish, milliy va xalqaro ilmiy hamjamiyat bilan hamkorlikni kengaytirish hamda amaliy natijalarga erishishni maqsad qilgan:

— Boshlangich sinflarda matematika fanini o‘qitish metodikasi: Boshlang‘ich ta’limda “Individual faoliyatga yo‘naltirilgan yondashuvlar asosida talabalarning matematik savodxonligini rivojlantirish” mavzusida faoliyat yuritilmoqda.


Kafedra ilmiy tadqiqot faoliyatining 2024-yil bo‘yicha natijalari hisoboti


Boshlangich ta’limda matematika va tabiiy fanlar” kafedrasi professor oqituvchilari

Yalg‘ashev Burxon Fayzullayevich

fizika-matematika fanlari doktori (DSc), dotsent


b.yalgashev@cspu.uz

Scopus

Google Scholar

Narimbetova Zaxiya Axmedovna p.f.f.d.(PhD) dotsent

z.narimbetova@cspu.uz

Google Scholar

Mamadaliyev Kamoliddin Raxmatulloyevich

p.f.f.d.(PhD) dotsent

k.mamadaliyev@cspu.uz

Google Scholar

Sultanov Turdali Muxtaraliyevich

p.f.f.d.(PhD) dotsent

t.sultanov@cspu.com

Web of Science

ORCID

Google Scholar

 

Musurmanova Maludaxon katta o‘qituvchi

m.musurmanova@cspu.uz

ORCID

Google Scholar

Imomberdiyev

Sultanmurod Saidganiyevich

o‘qituvchi

s.imomberdiyev@cspu.uz


Web of Science

ORCID

Google Scholar

Alimov Bekzod Ne’matovich katta o‘qituvchi

 

b.alimov@cspu.uz

 


Web of Science

ORCID

Google Scholar

Sultanova Adas Mamadaliyevna o‘qituvchi

 

a.sultanova@cspu.uz

 


Web of Science

ORCID

Google Scholar


Otojanova Nilufar Baxtiyorovna o‘qituvchi

n.otojanova@cspu.uz

 

Google Scholar

Navruzov Ulug‘bek Bababekovich o‘qituvchi

u.navrozov@cspu.uz

 

Web of Science

ORCID

Google Scholar

Davlatova Munisa Aminovna o‘qituvchi

m.davlatova@cspu.uz

 

Web of Science

ORCID

Google Scholar

Fayazova Diloram Tuychiyevna

o‘qituvchi 

d.fayazova@cspu.uz


Web of Science

ORCID

Google Scholar

Qurbonov Oybek Ilhom o‘g‘li

o‘qituvchi

o.qurbonov@cspu.uz

Scopus

 Google Scholar

Kenjaboeva Muattar Homidjon qizi

o‘qituvchi

m.kenjaboyeva@cspu.uz

 


Web of Science

ORCID

Google Scholar


Kafedraning ilmiy xodimlari (tadqiqotchilar, doktorantlar).

1

Alimov Bekzod Ne’matovich 

2

Otojanova Nilufar Baxtiyorovna

3

Imomberdiev Sultanmurod Saidganiyevich

4

Sultanova Adas Mamadaliyevna

5

Navruzov Ulug‘bek Bababekovich

6

Davlatova Munisa Aminovna 


Ta’lim yo‘nalishlari va o‘quv dasturlari

1-4 kurslarning mutaxassisliklar bo‘yicha dasturlar linklari

1-kurslar Matematika va uni o‘qitish metodikasi fani

1

1-kurs kunduzgi (o‘zb)

2

1-kurs kunduzgi (qoz )

3

1-kurs kunduzgi (rus)

4

1-kurs kunduzgi (toj)

5

1-kurs sirtqi (o‘zb)

6

1-kurs sirtqi (rus)

7

1-kurs sirtqi (toj)

8

1-kurs kechki (o‘zb)

2-kurslar Matematika va uni o‘qitish metodikasi fani

1

2-kurs kechki (o‘zb)

2

2-kurs kechki (rus)

3

2-kurs kunduzgi (o‘zb)

4

2-kurs kunduzgi (qoz)

5

2-kurs kunduzgi (rus)

6

2-kurs kunduzgi (toj)

7

2-kurs sirtqi (o‘zb) 

8

2-kurs sirtqi (qoz) 

9

2-kurs sirtqi (toj)

10

2-kurs sirtqi (rus)


KAFEDRANING TA’LIM SIFATI VA BAHOLASH TIZIMI

Ta’lim sifati nazorati

Boshlang‘ich ta’limda matematika va tabiiy fanlar kafedrasi ta’lim sifati nazoratini oshirish bo‘yicha ichki va tashqi monitoring tizimlariga tayanadi:

Tashqi monitoring

Universitetning Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘yicha ishchi guruhi platformasi  orqali ta’lim sifati muntazam tahlil qilinadi.

Boshlang‘ich ta’lim tarkibidagi Ta’lim sifatini nazorat qilish komissiyasi doimiy ravishda baholash tizimi va ta’lim jarayonini kuzatib boradi.

Kafedraning ichki nazorati 

Kafedra yig‘ilishlarida doimiy hisobotlar taqdim etilib, ta’lim jarayonidagi kamchiliklar va takomillashtirish choralari muhokama qilinadi.

  Baholash tizimi

Talabalarni baholash tizimi kafedraning o‘quv dasturlarida batafsil yoritilgan bo‘lib, baholash jarayoni kredit-modul tizimi asosida amalga oshiriladi.

Oraliq baholash: talabalar oraliq nazorat uchun har bir fandan imtihon topshiradilar, bu esa ularning matematik fikrlash qobiliyatlarini va ko‘nikmalarini tekshirish imkonini beradi.

Oraliq nazorat savollari namunasi 

Yakuniy nazorat savollari namunasi


Yakuniy baholash: yakuniy nazorat asosiy ko‘nikmalar (Matematik sovodxonligi, berilgan nazariy savollarga yozgan javoblarining mazmuni, misol masalalarni to‘g‘ri yechganligi va yechish metodikasini togri yoritilganigi) asosida baholanadi.

 

Talabalarning ta’lim natijalarini baholash mezonlari:

Daraja

5 ballik tizim

(baho)

O‘zlashtirish

foizda

An’anaviyda

Baholash mezonlari

O‘quv boshqarma

uchun

Professor-o‘qituvchi uchun

A+

4,51 – 5

91 - 100

 

A’lo

Talaba materialni mustaqil ravishda tez o‘zlashtiradi: xatolarga yo‘l qo‘ymaydi; mashg‘ulotlarda faol ishtirok etadi; savollarga to‘liq va aniq javob beradi.

A

4,26 – 4,5

86 – 90


talaba materiallarni mustaqil ravishda o‘zlashtiradi: xatolarga yo‘l qo‘ymaydi; savollarga to‘liq va aniq javob beradi.

B+

4,01–4,25

81 – 85

 

Yaxshi

talaba materiallarni yaxshi o‘zlashtirgan, uni mantiqiy ifoda eta oladi; mashg‘ulotlarda faol ishtirok etadi; savollarga to‘liq va aniq javob beradi, biroq uncha jiddiy bo‘lmagan xatolarga yo‘l qo‘yadi.

B

3,51 – 4,0

71 – 80


talaba materiallarni yaxshi o‘zlashtirgan, savollarga to‘liq va aniq javob beradi, biroq uncha jiddiy bo‘lmagan xatolarga yo‘l qo‘yadi.

C+

3,26 – 3,5

66 – 70

 

Qoniqarli

asosiy materiallarni biladi, biroq aniq ifoda etishga qiynaladi; savollarga javob berishda aniqlik va to‘liqlik еtishmaydi; materiallarni taqdim etishda ayrim xatoliklarga yo‘l qo‘yadi; kommunikatsiya jarayonida qiyinchilik sezadi.

C

3,0 – 3,25

60 – 65


asosiy materiallarni biladi, biroq aniq ifoda etishga qiynaladi; savollarga javob berishda aniqlik va to‘liqlik еtishmaydi; materiallarni taqdim etishda ayrim xatoliklarga yo‘l qo‘yadi;

F

3,0 dan kam

59 dan past

Qoniqarsiz

materiallarni o‘zlashtirmagan; savollarga javob bera olmaydi; mashg‘ulotlarda ishtirok etmaydi








 

Kafedrada individual ta’lim faoliyati yuqori saviyada tashkil etilgan.

Talabalar o‘zlarining ilmiy izlanishlarini boshlash va kafedra professor-o‘qituvchilari bilan ilmiy ishlarda hamkorlik qilish uchun mazkur havola orqali ariza topshirishlari mumkin:

Ilmiy faoliyatga yo‘naltirish

Kafedra professor-o‘qituvchilari talabalar va tadqiqotchilarni ilmiy faoliyatga yo‘naltirish bo‘yicha individual ta’lim muhitida ishlash uchun maxsus ilmiy planshetlar ishlab chiqqan.

Talabalar o‘z ilmiy maqolalari, tadqiqot ishlari va innovatsion g‘oyalari bilan ilmiy konferensiyalar va loyihalarda ishtirok etishlari mumkin bo‘ladi.

KAFEDRA STATISTIKASI VA NATIJALARI


 Boshlang`ich ta’limda matematika va tabiiy fanlar kafedrasi strategik rivojlantirish bo‘yicha 2024-yil uchun 

HISOBOT 

 Boshlang`ich ta’limda matematika va tabiiy fanlar kafedrasi strategik rivojlantirish bo‘yicha 2025-yil uchun

ISH REJASI