+99871 716-68-05

Tillar:       O'zb       Eng       Рус    

EMAIL POCHTA

MAKTABGACHA TA’LIM FAKULTETI

Fakultet dekani: IBADULLAYEV QAXRAMON MADAMINOVICH

Tashkil etilgan yili: 2017-yil

 Manzil: Oʻzbekiston Respublikasi,Toshkent viloyati, Chirchiq shahri,Temir yo`lchilar koʻchasi,128-uy

Maktabgacha ta’lim fakulteti fakulteti 2021-yilda tashkil qilingan.

Fakultetda bugungi kunda bakalavriat ta’lim yo‘nalishlarida

Kunduzgi ta’lim asosida 579 nafar,

Magistratura ta’lim yo‘nalishlarida kunduzgi ta’lim asosida 26 nafar, 

Sirtqi ta’lim, (2-OT) yo‘nalishi asosida 2023 nafar,

Kechki ta’limda 203 nafar, 

Jami 2831 nafar talabalar ta'lim olishadi.

Bugungi kunda fakultetda jami 53 nafar professor-o‘qituvchilar faoliyat yuritmoqda.

Shundan: 

3 nafar fan doktori, professor;

15 nafar fan nomzodi, dotsent.

Fakultetda “Maktabgcha ta’lim hamda “Maktabgacha va boshlang’ich ta’limda jismoniy tarbiya va sport yo‘nalishlarida bakalavriat, magistratura, doktorantura bosqichlari bo‘lib, unda kunduzgi, sirtqi, kechki, magistratura bosqichlarida talabalar bilim oladilar.

Fakultetda mavjud fanlar til sertifikatiga ega yosh o‘qituvchilar tomonidan ingliz tilida olib borilishi (sertifikatlar, ingliz tili dasturlari elektron) yo‘lga qo‘yilgan.

FAKULTETNING MAQSADI VA VAZIFALARI

Fakultetning missiyasi – fakultetning asosiy vazifasi asosiy vazifasi bo’lajak tarbiyachining kompetensiyasini shakllantirish, maktabgacha ta’limda jismoniy tarbiya yo’riqchilarini va boshlang’ich ta’lim jismoniy tarbiya o’qituvchilarining kompetensiyasini shakllantirish va Individual ta'lim 

muxitida talaba va tadqiqotchilarni ilmiy faoliyatga yo'naltirish va talabalarning ilg‘or nazariy va amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish hamda kasbiy kompetensiyasini shakllantirishdan iborat

Fakultetning maqsadi:

  • Kasbiy sohalarga yo‘naltirilgan dasturlar va ilg‘or pedagogik usullar orqali kasbiy kompetensiyalar sifatini oshirish.
  • Xalqaro hamkorlikni kengaytirish – universitetlar, ilmiy jamoatchilik va ta’lim loyihalari bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘yish.
  • Ilmiy-tadqiqot muhitini rivojlantirish –pedagogik tadqiqotlar bo‘yicha innovatsion markazga aylanish.
  • xalqaro darajadagi o‘qituvchi tayyorlash orqali fakultet imidjini oshirishdan iborat.

FAKULTET RAHBARIYATI

Ibadullayev Qaxramon  

Madaminovich

Dekan, Pedagogika fanlari doktori, dotsent

q.ibadullayev@cspu.uz

Google scholar





Atabekov Fozil O’razali o’g’li

 Yoshlar masalalari va ma’naviy ma’rifiy ishlar bo‘yicha dekan muovini

f.atabekov@cspu.uz

Google scholar

Axmadaliyev Berdali Saydaliyevich

 O‘quv ishlari bo‘yicha dekan muovini

b.axmadaliyev@cspu.uz

Google scholar

Farmonov O’ktam Ne’matovich

Ilmiy ishlar bo‘yicha dekan muovini

u.farmonov@cspu.uz

Google scholar

O‘QUV YO‘NALISHLARI VA TA’LIM DASTURLARI

Fakultetda bakalavriat, magistratura osqichlari bo‘lib, unda kunduzgi, sirtqi, kechki, magistratura ta’lim yo‘nalishlarida quyidagi yo‘nalishlar faoliyat olib boradi:


Kunduzgi ta’lim

Maktabgacha ta’lim

Maktabgacha va boshlang’ich ta’limda jismoniy tarbiya va sport

 Sirtqi ta’lim

Maktabgacha ta’lim

Maktabgacha va boshlang’ich ta’limda jismoniy tarbiya va sport

 Kechki ta’lim

Maktabgacha ta’lim

Maktabgacha va boshlang’ich ta’limda jismoniy tarbiya va sport

Magistratura mutaxassisligi 

Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (maktabgcha ta’lim)

 

ILMIY-TADQIQOT YO‘NALISHLARI VA LOYIHALAR

Maktabgacha ta’lim fakultetida ilmiy-tadqiqot faoliyatida bir qator strategik yo‘nalishlarda ish olib bormoqda. Quyidagi yo‘nalishlar zamonaviy ta’lim talablariga javob beruvchi ilmiy tadqiqotlar olib borish, milliy va xalqaro ilmiy hamjamiyat bilan hamkorlikni kengaytirish hamda amaliy natijalarga erishishni maqsad qilgan:

13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik ta’limotlar tarixi
Dissertatsiya mavzusi “Talabalarda kasbiy-kreativlik ko’nikmalarini shakllantirish mexanizmlarini takomillashtirish” Ismanova Ma'mura Abdumoʻminovna.

13.00.08 – Maktabgacha ta'lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi
Dissertatsiya mavzusi “Maktabgacha katta yoshdagi bolalarda ijodiy qobilyatlarni rivojlantirish texnologiyalari” Urmonova Toshxon Ibragimovna.

13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik ta’limotlar tarixi
Dissertatsiya mavzusi “Bo'lajak Maktabgacha ta'lim tashkilotlari tarbiyachilarida kasbiy pedagogik mahoratini takomillashtirish mexanizmlari” O‘razaliyeva Sojida Tojiboy qizi

13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik ta’limotlar tarixi
Maktabgacha taʼlim tashkilotlarida harakatli óyinlarni tashkillashtirish,tarbiyalanuvchilarda axloqiy va irodaviy sifatlarni shakllantirish.(Tayyorlov guruhi misolida) Kodirova Muyassar eshmamat qizi

13.00.01 – Pedagogika nazariyasi. Pedagogik ta’limotlar tarixi
“Talabalarni Indivudual ta'lim sharoitida milliy tarbiya vositasida ijtimoiy pedagogik faoliyatga tayyorlash” Azamatova Dildora Shuxrat qizi.

Mazkur yo‘nalishlar kafedraning ilmiy-tadqiqot salohiyatini yuksaltirishga va yangi zamonaviy metodologiyalarni rivojlantirishga xizmat qilmoqda.

 

FAKULTETNING HAMKORLIK ALOQALARI

Maktabgacha ta’lim fakultetida tarbiyachi pedagoglar kasbiy sifatini oshirish, zamonaviy pedagogik metodlarni rivojlantirish hamda MTT tarbiyalanuvchilariga qo‘shimcha bilim berish maqsadida mahalliy hamkorlik aloqalarini rivojlantirib kelmoqda.

Oflayn va onlayn seminarlar: Kafedra professor o‘qituvchilari tomonidan tarbiyachi pedagoglar va tarbiyalanuvchilar uchun doimiy ravishda faoliyatlar jarayoni, seminarlar va mahorat darslari tashkil etilmoqda. Bu tadbirlar zamonaviy yondashuvlarni targ‘ib qilish, ta’lim jayaryonini innovatsion metodlarini amaliyotga tatbiq etish hamda ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan.

Metodik ko‘mak va tajriba almashish: Hamkor MTT va kasb-hunar maktablari, professional ta’lim kollejlarida tarbiyachi pedagogning faoliyatlar metodikasi bo‘yicha maslahat va treninglar muntazam tashkil etilib, mahalliy tarbiyachi pedagoglarning malakasini oshirish hamda ularni bilimlarini rivojlantirishga hissa qo‘shilmoqda.

Fakultet hamkorlikni yanada kengaytirish hamda tarbiyachi pedagogning kasbiy kompetensiyalarini ilg‘or usullarini ta’lim jarayoniga integratsiya qilish maqsadida yangi loyihalar va tadbirlarni amalga oshirishni rejalashtirmoqda.

Turkiya «Yuldiz» texnika universiteti 

Fakultet Turkiya «Yuldiz» texnika universiteti  bilan hamkorlik aloqalarini yo‘lga qo‘ygan bo‘lib, professor-o‘qituvchilar muntazam ravishda ilmiy va akademik tajriba almashish dasturlarida ishtirok etib kelmoqda.

Hamkorlik doirasida xorijiy professorlarning ishtirokida Turkiya Yuldiz texnika universiteti da seminar treninglar tashkil etildi.

Kafedra Professori Abay nomidagi Qozog'iston milliy pedagogika universitet Mahorat darsi tashkil etildi

 Muxtor Avezov nomidagi Janubiy Qozogʻiston davlat universiteti 

Muxtor Avezov nomidagi Janubiy Qozogʻiston davlat universiteti bilan hamkorlik aloqalari doirasida  mahorat darslari tashkil etildi.

M.Avezov nomidagi Janubiy Qozog‘iston delegatsiyasi universitetimizga tashrif buyurdi, hamkorlikni rivojlantirish bo‘yicha uchrashuvlar o‘tkazildi.

Xalqaro hamkor universitetlar (Erasmus+, DAAD, Fulbright, Tempus va boshqa almashinuv dasturlari)

Muxtor Avezov nomidagi Janubiy Qozogʻiston davlat universiteti bilan talabalar almashinuvi 2025-2026 o’quv yiliga moljallangan.

FAKULTET KAFEDRALARI VA ULARNING FAOLIYATI

Maktabgcha ta’lim metodikasi

Narimbayeva Lola Kuzibayevna

f.f.f.d. (PhD)


 

Kafedraning ilmiy-tadqiqot yo‘nalishi



Bo’lajak tarbiyachining kompetensiyasini shakllantirish

Maktabgacha ta’lim pedagogikasi

Mutalova Dilnoza Abdurashidovna

p.f.f.d. (PhD)

v.b. dotsent

 

Kafedraning ilmiy-tadqiqot yo‘nalishi

Individual ta'lim muxitida talaba va tadqiqotchilarni ilmiy faoliyatga yo'naltirish va talabalarning ilg‘or nazariy va amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish hamda kasbiy kompetensiyasini shakllantirish


Bolalar sporti

Abdullayev Abdukayum Abdulxayevich p.f.f.d. (PhD),

dotsent


Kafedraning ilmiy-tadqiqot yo‘nalishi

 

 

Maktabgacha ta’limda jismoniy tarbiya yo’riqchilarini va boshlang’ich ta’lim jismoniy tarbiya o’qituvchilarining kompetensiyasini shakllantirish


ERTALABKI BADANTARBIYA SOG‘LIQ GAROVI

Buyuk hakim Abu Ali ibn Sinoning: “Badantarbiya – sog‘liqni saqlashda ulug‘vor usuldir”, degan o‘giti har bir insonning hayotiy shioriga aylansa, kishi hech qachon kasallikka chalinmaydi. Bularni anglagan xolda Chirchiq davlat pedagogika universiteti Maktabgacha ta’lim fakulteti Bolalar sporti 

kafedrasi tomonidan 300 nafarga yaqin talabalari, pedagog-tarbiyachilari, professor-o‘qituvchilar va tyutorlar boshchiligida har juma kuni 10-15 daqiqali ertalabki badantarbiya bilan shug‘ullanishmoqda

Talabalar uchun grant va stipendiyalar


2024-2025 oʻquv yilida Navoiy nomli davlat stipendiyasiga sazovor boʻlgan Chirchiq davlat pedagogika universiteti talabasi:

Kafedra qoshida talabalar uchun ijtimoiy faollik va ijodiy rivojlanishni qo‘llab-quvvatlash maqsadida turli tanlov va loyihalar yo‘lga qo‘yilgan.

Ushbu tadbirlar orqali talabalar ijtimoiy va madaniy faolligini oshirish, musobaqalashish ko‘nikmalarini mustahkamlash va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish imkoniga ega bo‘ladilar.

Ushbu tadbirlar orqali talabalar ijtimoiy va madaniy faolligini oshirish, musobaqalashish ko‘nikmalarini mustahkamlash va ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish imkoniga ega bo‘ladilar.

FAKULTETNING ILMIY –TADQIQOT MARKAZLARI 

“Eko laboratotiya” va “Innovatsion maktabgacha ta'lim laboratoriyalari”

 

FAKULTETNING TA’LIM SIFATI VA BAHOLASH TIZIMI

Ta’lim sifati nazorati

Maktabgacha ta’lim pedagogikasi kafedrasi ta’lim sifati nazoratini oshirish bo‘yicha ichki va tashqi monitoring tizimlariga tayanadi:

  • Tashqi monitoring

Universitetning Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘yicha ishchi guruhi platformasi  orqali ta’lim sifati muntazam tahlil qilinadi.

Maktabgacha ta’lim fakulteti tarkibidagi Ta’lim sifatini nazorat qilish komissiyasi doimiy ravishda baholash tizimi va ta’lim jarayonini kuzatib boradi.

  • Ichki monitoring

Kafedraning ichki nazorati o‘qituvchi T.I.Urmonova tomonidan olib boriladi.

Kafedra yig‘ilishlarida doimiy hisobotlar  taqdim etilib, ta’lim jarayonidagi kamchiliklar va takomillashtirish choralari muhokama qilinadi.

Baholash tizimi

Talabalarni baholash tizimi kafedraning o‘quv dasturlarida batafsil yoritilgan bo‘lib, baholash jarayoni kredit-modul tizimi asosida amalga oshiriladi.

Oraliq baholash: talabalar oraliq nazorat uchun “test yoki yozma”dan imtihon topshiradilar, bu esa ularning nazariy bilim va ko‘nikmalarini tekshirish imkonini beradi.

Oraliq nazorat savollari namunasi: Fan 1 

Oraliq nazorat savollari namunasi: Fan 2 

Oraliq nazorat savollari namunasi: Fan 3 

Yakuniy baholash: yakuniy nazorat o‘g‘zaki, test va yozma shakli bo‘yicha baholanadi.

Yakuniy nazorat savollari namunasi: Fan 1 

Yakuniy nazorat savollari namunasi: Fan 2 

Yakuniy nazorat savollari namunasi: Fan 3 


  • Talabalar fikr-mulohazalari va qayta aloqa tizimi

Kafedralarda talabalar fikrini tinglash va baholash jarayonining shaffofligini ta’minlash maqsadida qayta aloqa mexanizmi yo‘lga qo‘yilgan.

Apellyatsiya jarayoni: yakuniy nazorat natijalari e’lon qilingandan so‘ng 24 soat ichida, talabalar kafedraning appelyatsiya komissiyasiga ga murojaat qilish imkoniyatiga ega. Bu jarayon baholash jarayonida yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan noaniqliklarni bartaraf etish va talabalar fikrini inobatga olishga xizmat qiladi.

Doimiy fikr-mulohazalar: talabalarning ta’lim sifati bo‘yicha fikrlarini to‘plash uchun so‘rovnomalar va tahliliy hisobotlar muntazam o‘tkaziladi hamda murojaatlar o‘rganiladi. Bunday natijalar asosida o‘quv jarayonini yanada takomillashtirishga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqiladi.

  • Talabalarning reyting tizimi va baholash mezonlari.
  • Baholash mezonlari juda ham shaffoflik ko’rinishida olib boriladi. Talabalarning izlanishi orqali ularning bilimlarini yuzaga chiqarish, olib borila yotgan ishlari orqali ular baholanadi.
  • O‘qituvchilarning faoliyatini monitoring qilish.

Professor-o’qituvchilarning talabalar bilan ishlash jarayoni quyida havola orqali monitoring qilinadi. havola

FAKULTETNING MILLIY REYTING INDIKATORLARI BO‘YICHA STATISTIKASI VA NATIJALARI

Qo'shimcha

MAKTABGACHA TA’LIM FAKULTETIga tegishli boshqa ma'lumotlar