+99871 716-68-05

Tillar:       O'zb       Eng       Рус    

EMAIL POCHTA

PEDAGOGIKA KAFEDRASI

Kafedra mudiri: Qodirov Ikrom Davronovich

Tashkil etilgan yil: 2022

Kafedra “Pedagogika va menejment” maqomidan 2022 yil 29 iyun 19 sonli Chirchiq davlat pedagogika instituti kengashi bayonnomasiga ko’ra “Pedagogika” maqomiga o‘zgartish kiritildi va alohida kafedra sifatida ish yuritishni boshladi. Hozirgi kunda kafedra professor-o‘qiruvchilari tomonidan bakalavriat 60110100-Pedagogika va 60110100-Pedagogika va psixologiya yo‘nalishlari uchun kunduzgi hamda sirtqi ta’lim shaklida, shuningdek magistratura 70110101-Pedagogika nazariyasi va tarixi va 70110102-Pedagogika va psixologiya mutaxassisligi bo‘yicha mutaxassislik fanlaridan darslar tashkil etib kelinmoqda.

KAFEDRANING MAQSADI VA VAZIFALARI

Kafedraning missiyasi: Pedagogika kafedrasining missiyasi – zamonaviy ta’lim tamoyillariga asoslangan holda yuqori malakali pedagog kadrlarni tayyorlash, innovatsion ta’lim texnologiyalarini tadqiq etish va amaliyotga joriy etish hamda ta’lim-tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga qaratilgan ilmiy izlanishlar olib borishdan iborat.

Maqsadlarimiz:

Ta’lim jarayonini metodik jihatdan takomillashtirish: Pedagogika kafedrasi, ta'lim jarayonining samaradorligini oshirish, pedagogik texnologiyalarni innovatsion usullar bilan birlashtirish va ta'lim muassasalarida zamonaviy pedagogik yondoshuvlarni joriy etish orqali talabalarning bilim olish jarayonini sifat jihatidan yaxshilash;

Professional pedagogik malakani oshirish: Pedagogika kafedrasi, professor-o'qituvchilar va talabalarning professional tayyorgarligini takomillashtirish, ularni yangi pedagogik nazariyalar va amaliyotlar bilan tanishtirib, ta'lim sohasidagi eng so'nggi yutuqlarni o'zlashtirishda yordam berishni maqsad qilgan.


Pedagogika kafedrasining uzoq va o‘rta muddatli strategik rivojlantirish dasturi(2025-yil uchun)

O‘QUV DASTURLARI

Kafedrada bakalavriat 60110100-Pedagogika va 60110100-Pedagogika va psixologiya yo‘nalishlari uchun kunduzgi hamda sirtqi ta’lim shaklida, shuningdek magistratura 70110101-Pedagogika nazariyasi va tarixi va 70110102-Pedagogika va psixologiya mutaxassisligi bo‘yicha mutaxassislik fanlaridan darslar tashkil etib kelinmoqda.

Kafedra ta’lim yo‘nalishlari va o‘quv dasturlari:

60110100-Pedagogika (bakalavriat, 1-kurs):

Milliy tarbiya asoslari;

Pedagogika nazariyasi va tarixi;

Mutaxassislikka kirish;

Xalq pedagogikasi;

Iitimoiv pedagogika;

Yunogogika;

Oila pedagogikasi;

Pedagogik diagnostika va korreksiya;

Pedagogik mahorat;

Tarbiva fanini o'qitish metodikasi;

Komparativistik pedagogika;

Uzluksiz ta'limdagi tendensiyalar va zamonaviv vondashuvlar;

Kreativ pedagogika;

Pedagogik texnologiya.

 

Talabalar ilmiy faoliyati:

Chirchiq davlat pedagogika universitetida amalga oshirilayotgan ilmiy-tadqiqotlarning ustuvor yo‘nalishlari asosida ilmiy faoliyat yuritayotgan “Pedagogika” kafedrasining professor-o‘qituvchilariga biriktirilgan iqtidorli talabalar to‘g‘risida

MA’LUMOT.

KAFEDRANING TA’LIM SIFATI VA BAHOLASH TIZIMI

Talim sifati nazorati

Pedagogika kafedrasi ta’lim sifati nazoratini oshirish bo‘yicha ichki va tashqi monitoring tizimlariga tayanadi:

Tashqi monitoring

Universitetning Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘yicha ishchi guruhi platformasi  orqali ta’lim sifati muntazam tahlil qilinadi.

Pedagogika fakulteti tarkibidagi Ta’lim sifatini nazorat qilish komissiyasi doimiy ravishda baholash tizimi va ta’lim jarayonini kuzatib boradi.

Ichki monitoring

Kafedraning ichki nazorati kafedra o‘qituvchisi A.K. Sharaxmatova tomonidan olib boriladi. Kafedra yig‘ilishlarida doimiy hisobotlar taqdim etilib, ta’lim jarayonidagi kamchiliklar va takomillashtirish choralari muhokama qilinadi.

KAFEDRANING TALABALARNI BAHOLASH TIZIMI

Talabalarni baholash tizimi kafedraning o‘quv dasturlarida batafsil yoritilgan bo‘lib, baholash jarayoni kredit-modul tizimi asosida amalga oshiriladi.

60110100-Pedagogika yo‘nalishi uchun 

Oraliq nazorat savollari namunasi

60110100-Pedagogika yo‘nalishi uchun

Yakuniy nazorat savollari namunasi

70110101-Pedagogika nazariyasi va tarixi mutaxasisligi uchun 

Yakuniy nazorat savollari namunasi

HAMKORLIK ALOQALARI

Pedagogika kafedrasi ta’lim muassasalarida ta’lim sifatini oshirish, zamonaviy pedagogik metodlarni rivojlantirish hamda maktab o‘quvchilari va kasb-hunar ta’limi o‘quvchilariga qo‘shimcha bilim berish maqsadida mahalliy hamkorlik aloqalarini rivojlantirib kelmoqda. Ushbu yo‘nalishda Toshkent viloyati umumiy o‘rta ta’lim maktablari bilan hamkorlik yo‘lga qo‘yilib ishlarni amalga oshirish mexanizmi ishlab chiqilgan.

Oflayn va onlayn seminarlar: Kafedra professor-o‘qituvchilari tomonidan hududdagi umumta’lim muassasalari pedagoglari va o‘quvchilar uchun doimiy ravishda seminarlar va mahorat darslari tashkil etilmoqda. Bu tadbirlar zamonaviy pedagogik yondashuvlarni targ‘ib qilish, zamonaviy ta’limning innovatsion metodlarini amaliyotga tatbiq etish hamda ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan.

Metodik ko‘mak va tajriba almashish: Hamkor maktab va kasb-hunar maktablarida tarbiya fanini shuningdek ta’lim muassasasi pedagog jamoasi uchun o‘z mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi bo‘yicha maslahat va treninglar muntazam tashkil etilib, mahalliy o‘qituvchilarning malakasini oshirishda amaliy yordam ko‘rsatilmoqda.

O‘qituvchilarning pedagogik kompetensiyasini rivojlantirish: Hamkorlik doirasida mutaxassislik fanlarini o‘qitish bo‘yicha mahorat darslari va amaliy mashg‘ulotlar olib borilib, o‘qituvchilarning ilmiy darajasini oshirish, ularga xalqaro baholash tizimlariga tayyorgarlik ko‘rish bo‘yicha tavsiyalar berib kelinmoqda.


  • Talabalar fikr-mulohazalari va qayta aloqa tizimi
  • Kafedrada talabalar fikrini tinglash va baholash jarayonining shaffofligini ta’minlash maqsadida qayta aloqa mexanizmi yo‘lga qo‘yilgan.

    Apellyatsiya jarayoni: yakuniy nazorat natijalari e’lon qilingandan so‘ng 24 soat ichida, talabalar kafedraning apellyatsiya komissiyasiga murojaat qilish imkoniyatiga ega. Bu jarayon baholash jarayonida yuzaga kelishi mumkin bo‘lgan noaniqliklarni bartaraf etish va talabalar fikrini inobatga olishga xizmat qiladi.

    Doimiy fikr-mulohazalar: talabalarning ta’lim sifati bo‘yicha fikrlarini to‘plash uchun so‘rovnomalar va tahliliy hisobotlar muntazam o‘tkaziladi hamda murojaatlar o‘rganiladi. Bunday natijalar asosida o‘quv jarayonini yanada takomillashtirishga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqiladi.

  • Kafedra mahalliy hamkorlikni yanada kengaytirish hamda zamonaviy ta’limning ilg‘or usullarini ta’lim jarayoniga integratsiya qilish maqsadida yangi loyihalar va tadbirlarni amalga oshirishni rejalashtirmoqda.

      TALABALAR HAYOTI

    Pedagogika kafedrasida “Kreativ pedagogika”, “Bugundan pedagog”, “Pedagogik texnologiya” va “Mahoratli pedagog” kabi fan to‘garaklari tashkil etilgan bo‘lib, ushbu to‘garaklarda professor-o‘qituvchilar tomonidan talabalarni o‘z iqtidorlarini ro‘yobga chiqarish va rivojlantirish uchun ilmiy muhitni shakllantirishga kerakli bilim ko‘nikma va malakalar berib borilmoqda.

    2024 – 2025 yillarda universitetning “Pedagogika” kafedrasida iqtidorli talabalar bilan ishlash (Pedagogik ta’lim innovatsion klasteri doirasida) faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish CHORA-TADBIRLAR REJASI


    Kafedrada individual ta’lim faoliyati yuqori saviyada tashkil etilgan. Talabalar o‘zlarining ilmiy izlanishlarini boshlash va kafedra professor-o‘qituvchilari bilan ilmiy ishlarda hamkorlik qilish uchun mazkur havola orqali ariza topshirishlari mumkin:

     

    INDIVIDUAL TA’LIM UCHUN ARIZA TOPSHIRISH

     

    Ilmiy faoliyatga yo‘naltirish

    Kafedra professor-o‘qituvchilari talabalar va tadqiqotchilarni ilmiy faoliyatga yo‘naltirish bo‘yicha individual ta’lim muhitida ishlash uchun maxsus ilmiy planshetlar ishlab chiqqan.

    TALABALAR VA TADQIQOTCHILARNI ILMIY FAOLIYATGA YO‘NALTIRISH

    Talabalar o‘z ilmiy maqolalari, tadqiqot ishlari va innovatsion g‘oyalari bilan ilmiy konferensiyalar va loyihalarda ishtirok etishlari mumkin.

Ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar

Pedagogika kafedrasining 2024-2025 o‘quv yilining birinchi yarim yilligida olib borilgan ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar HISOBOTI.


KAFEDRA STATISTIKASI VA NATIJALARI

Kafedra yillik hisoboti va ish rejasi

Pedagogika kafedrasining 2023-2024 o‘quv yili bo‘yicha amalga oshirilgan ishlar HISOBOTI

Pedagogika kafedrasining o‘rta muddatli strategik rivojlantirish dasturi bo‘yicha 2024-yilda amalga oshirilgan ishlar yuzasidan HISOBOT

Pedagogika kafedrasining strategik rivojlantirish bo‘yicha 2025-yil uchun ISH REJASI

BIZ BILAN BOG‘LANISH UCHUN MANZILLAR


Kafedraning rasmiy sahifasi

@Pedagogika_kafedrasi

Bizning manzil